Πέμπτη

Covid-19. Είναι ή δεν Είναι Πανδημία; Η Ουσία είναι άλλη.

Καταθέτω αυτήν την δράση, διότι θέλω όλοι γύρω μου να είναι ευτυχισμένοι.

Καλησπέρα.
Δεν με απασχολεί πως το λένε -είναι ή δεν είναι πανδημία. Δεν θέλω να ασθενήσω.
Καθώς έμαθα από συγγενικό μου πρόσωπο πόσο επώδυνα πέρασε επί σαράντα ημερόνυχτα. Δεν θέλω να το μεταδώσω άθελά μου, κυρίως εάν έχει δραματική εξέλιξη.

Οι διαδόσεις δεν με αφορούν, όσο η Υγεία μου και η Υγεία των γύρω μου. Ο Εγωισμός κάνει παντού μεγάλη ζημιά.
Με δύο μέτρα απόσταση, δεν χρειάζομαι μάσκα, και εξασφαλίζω την Ελληνική Ευημερία.
Επιτέλους οι Αποστάσεις δεν κοστίζουν,
ούτε χρήμα, μήτε κόπο.
Λίγο Μυαλό Χρειάζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Πρόσκληση του Hellinika.Gr

Οι Συχνότεροι Επισκέπτες μας

Ελλάδα
Ηνωμένες Πολιτείες
Γαλλία
Γερμανία
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Πορτογαλία
Βέλγιο
Περού
Ρωσία
Ιρλανδία
Ινδία
Ηνωμένο Βασίλειο
Ολλανδία
Δανία
Πολωνία
Ουκρανία
Βιετνάμ