Σάββατο

Κάθε Ενήλικας Έλληνας, Δικαιούται των Επιλογών Του.

Ο Έλληνας απέναντι στο φαινόμενο που ονομάζεται, καλώς ή κακώς Covid-19, καλείται να επιλέξει, οπωσδήποτε μέχρι να βρεθεί η Θεραπεία ή ο Εμβολιασμός, τον τρόπο άμυνας.
Από την μια πλευρά ενημερώνεται επισήμως και από την άλλη εξωθεσμικά.
Ας αποφασίσει ο καθένας τι στάση θα κρατήσει, απέναντι στο άγνωστο και με ποιους θα πορευτεί. Με την επίσημη εκδοχή ή με τα ελεγχόμενα κέντρα επικοινωνίας;

Ας πούμε, ότι θέλω να περνώ τις ημέρες μου ευχάριστα και εποικοδομητικά. Τότε γιατί να βομβαρδίζομαι καθημερινά με μηνύματα, που προσβάλουν τόσο τις αρχές μου, όσο και τις αξίες μου;

Επιλέγω λοιπόν τον αποκλεισμό για 30 ημέρες, όσων Φίλων με βομβαρδίζουν, με καταιγισμό επαναλαμβανόμενων φράσεων, σχετικά με σεβασμό μας απέναντι στην αδυναμία μας να ελέγξουμε τις επιπτώσεις του Covid-19
Επιλέγω λοιπόν την αυτοπροστασία μου και την προστασία του πλησίον μου, από τον Covid-19, με όποιο μέσον -από τα προτεινόμενα- αποφασίσω, ως Ελεύθερος Πολίτης, της Ελεύθερης και Πολιτισμένης Ελλάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Πρόσκληση του Hellinika.Gr

Οι Συχνότεροι Επισκέπτες μας

Ελλάδα
Ηνωμένες Πολιτείες
Γαλλία
Γερμανία
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Πορτογαλία
Βέλγιο
Περού
Ρωσία
Ιρλανδία
Ινδία
Ηνωμένο Βασίλειο
Ολλανδία
Δανία
Πολωνία
Ουκρανία
Βιετνάμ