Τρίτη

Μόλις ήρθανε τα Χριστούγεννα. Νέα Θεώρηση.





Φίλες και Φίλοι. Μόλις ήρθανε τα Χριστούγεννα. Θα τα αφήσουμε να περάσουν έτσι αδιάφορα;

Προτείνουμε να σκεφτούμε κάτι θετικό. Ούτε κέρδος μήτε ζημία. Ας συμβιβαστούμε για τελευταία φορά, στο «σημείο μηδέν» και ας σκεφτούμε, ας ζυγίσουμε και ας αποφασίσουμε… την συνεργασία, με νέο σχεδιασμό, με μέθοδο προσαρμοσμένη στα σημερινά επίπεδα ζωής και στόχο την ανάπτυξη.
Πρώτα η Ελλάδα.
Ισχυρή Ελλάδα με Ρυθμούς Ανάπτυξης.

Όταν θέλεις να προσφέρεις στον τόπο που σε φιλοξενεί και που θα ζήσεις όλα τα χρόνια της ζωής σου, δεν κοιτάς πίσω για να μεμψιμοιρείς για τα  λάθη των άλλων, αλλά σχεδιάζεις τα δικά σου βήματα προόδου. Δεν γεμίζεις τον πολιτικό λόγο σου, με τις παραλήψεις των αντιπάλων σου, ούτε ενθουσιάζεις το ακροατήριό σου με περίτεχνα λόγια αυτονόητων προσδοκιών.
Ο Καθένας από εμάς τους ενεργούς πολίτες, μόνοι μας δεν μπορούμε να καταφέρουμε τίποτα, όλοι μαζί όμως μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο. Διαφωνούμε ότι μπορούμε όλοι μαζί, σύσσωμοι; Έστω διαιρεμένοι σε κομματικούς μηχανισμούς, πλην όμως συνεργαζόμενοι; Μπορούμε; Γιατί όχι;

 Φίλες και Φίλοι, θα συνεχίσω τις σκέψεις μου, ανάλογά με την αποδοχή των σκέψεων μου μέχρις εδώ. Κίνητρό μου η Αγάπη μου στην Ελλάδα. Βάση εκκίνησης μου, η Πίστη μου στον Αγώνα. Τροφοδότηση μου, η Ελπίδα μου στον Θεό.







(***) Συνέχεια...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Πρόσκληση του Hellinika.Gr

Οι Συχνότεροι Επισκέπτες μας

Ελλάδα
Ηνωμένες Πολιτείες
Γαλλία
Γερμανία
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Πορτογαλία
Βέλγιο
Περού
Ρωσία
Ιρλανδία
Ινδία
Ηνωμένο Βασίλειο
Ολλανδία
Δανία
Πολωνία
Ουκρανία
Βιετνάμ