Τετάρτη

Κάθε Ημέρα, Νέα Ημέρα Ήρθε η Ώρα γι' Αλλαγή;


Κάθε ημέρα, νέα ημέρα.
Μου χαρίζει ο Θεός
και την Δευτέρα.
Άραγε πόσες Δευτέρες,
έχει η δική μου ατζέντα;

Ποιος μετράει, θ' αναρωτιέμαι;
Για το σήμερα όλοι ζούμε;
Ποιος μας βλάπτει;
Ποιος κερδίζει, πιο πολλά;
Ποιος, πιο εύκολα ψωνίζει;

Την παιδεία δεν φροντίζω.
Ήθη και Αξίες, είναι γι' άλλους.
Τα συμφέροντα μου ορίζω,
για τους άλλους δεν με νοιάζει,
αρκεί, να έχω παραπάνω.

Το δικό μου κόμμα κυβερνά;
Όλα είναι μια χαρά.
Άλλο κόμμα εξουσιάζει;
Είναι αιτία δυστυχίας
και οικονομικής αποτυχίας.

Τι να γίνει αναρωτιέμαι;
ενώ πάντα έχω δίκαιο;
οι άλλοι, όλοι οι κοιμισμένοι,
δεν τολμούν να συμφωνήσουν,
πως εφόσον έχεις δίκαιο,
οι άλλες γνώμες δεν μετράνε.

Αμάν πια!!! Όλοι τα ίδια.
Και ποιος θέλει να αλλάξει;
Όταν πλέον είναι αξία,
και ελπίδα για το μέλλον,
ποσά like σ' ακολουθούν,
στου διαδικτύου τα τερτίπια;

Όλοι μας, λίγο - πολύ,
λάθος έχουμε γραμμή,
καλοπέραση και ζήτω,
Έλληνες, χωρίς Ελλάδα,
ζωντανοί δίχως Ζωή.

Είναι Ώρα, για Νέα Αρχή;

Ιωάννης μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Πρόσκληση του Hellinika.Gr

Οι Συχνότεροι Επισκέπτες μας

Ελλάδα
Ηνωμένες Πολιτείες
Γαλλία
Γερμανία
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Πορτογαλία
Βέλγιο
Περού
Ρωσία
Ιρλανδία
Ινδία
Ηνωμένο Βασίλειο
Ολλανδία
Δανία
Πολωνία
Ουκρανία
Βιετνάμ