Δευτέρα

Ποιος πρέπει, ποιος αξίζει, να κυβερνά το Τόπο μας με ήθος Ελληνικό.




Ελλάδα μου, Πατρίδα μου 
κι εσύ Μακεδονία
μία ουσία είσαστε, 
και βρίσκεστε στο αίμα μου,
στο αίμα κάθε Έλληνα 
και κάθε Ελληνίδας.

Αφού αυτά που γίνονται 
και είναι για καλό μας;
γιατί να γίνονται κρυφά 
και βιαστικά, στο "πόδι";

Γιατί καμιά συνείδηση 
δεν είναι αναπαυμένη;
Αυτών που υπόγραψαν, 
εν κρυπτώ και παραβύστω;
και ημών που αγωνιστήκαμε 
κάτι καλό να έρθει,
κι αδίκως μας κυνήγησαν,
ως άμυαλους φασίστες;

Ελλάδα μου Πατρίδα μου,
η κάθε σπιθαμή σου,
με αίμα, ιδρώτα και δάκρυα
είναι ποτισμένη,
και αυτοί από τα γραφεία τους
χαρίζουν βιλαέτι. 

Τώρα που θα έρθει ο καιρός,
οι κάλπες σαν στηθούν,
και πρέπει με την ψήφο μας
κυβέρνηση να βρούμε,
θα πρέπει να γνωρίζουμε,
ποιος πρέπει, ποιος αξίζει,
να κυβερνά το Τόπο μας
με ήθος Ελληνικό.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Πρόσκληση του Hellinika.Gr

Οι Συχνότεροι Επισκέπτες μας

Ελλάδα
Ηνωμένες Πολιτείες
Γαλλία
Γερμανία
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Πορτογαλία
Βέλγιο
Περού
Ρωσία
Ιρλανδία
Ινδία
Ηνωμένο Βασίλειο
Ολλανδία
Δανία
Πολωνία
Ουκρανία
Βιετνάμ