Παρασκευή

Σκαρίφημα !!!



σκαρίφημα !!!
Άνεργοι Φίλοι μου ατυχώς…
άσχετοι κυβερνούνε.
Χωρίς δουλεία μας άφησαν, 
μα να έχουμε τον νου μας,
άλλο να είσαι άνεργος…
κι ανενεργός μην είσαι. 
><
Να αγωνίζεσαι θαρρώ
πως είναι ένα καθήκον.
Ενεργός πολίτης, είναι ευτυχώς,
αυτός που κουμαντάρει
κι οδηγεί το μέλλον του
τώρα, από το παρόν του. 
><
Πείτε μου, με ένα μήνυμα,
ποιο είναι το ατού σας.
Κάποιος μπορεί να νοιάζεται,
να θέλει, να σας χρειάζεται
και πρέπει να το μάθει.

Χαίρομαι, όπου Έλληνας είμαι…
είναι αίσθημα φανταστικό.
Θεέ μου, σε ευχαριστώ
και σου χρωστώ, ότι Έλληνας είμαι.
Ότι έθος, ήθος κι αίμα ηρωικό,
ότι έχω αίμα Ελληνικό.-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Πρόσκληση του Hellinika.Gr

Οι Συχνότεροι Επισκέπτες μας

Ελλάδα
Ηνωμένες Πολιτείες
Γαλλία
Γερμανία
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Πορτογαλία
Βέλγιο
Περού
Ρωσία
Ιρλανδία
Ινδία
Ηνωμένο Βασίλειο
Ολλανδία
Δανία
Πολωνία
Ουκρανία
Βιετνάμ